Land Art på Baskemölla

_DSC1888   _DSC0833

På promenaden mellan Baskemölla och Viks fiskeläge står Rolf Ahlbergs sibiriska ugglor på klippkanten mot havet.

©JANET SVENSSON

FOTO

Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Land Art på Baskemölla

  1. ELLA skriver:

    Hej! Rolf är min pappas kusin. Vi hade kontakt för några år sen. Jag bor i Spanien. Vet du hur jag kommer i kontakt med honom eller hans familj igen? Det vore så roligt…mvh Helén Svensson Vigil. Helen@lacultura.cc

  2. almablogg skriver:

    Hej Helen! Trevligt! Jag är i Lund nu, coronnatider i väntan på vaccin. Därefter reser jag till Baskemölla och skall kontakta honom och hälsa från dej! Och ge honom din mailadress! Sent men såg inte meddelandet förrän nu!

Lämna en kommentar